top of page
  • Daisy

Lay-out blog veranderd

Zoals de lezers kunnen zien, heb ik het uiterlijk van de blog veranderd. Ik kan een beetje beter overweg met PS5 en ik wilde toch wel graag zelf wat maken. Dus dit ook gedaan en ik zal het hier ook toelichten.

Ik heb nu de kleur groen gekozen. Eigenlijk alleen omdat ik dat wel vond passen bij wat ik nu wilde. Zoals te zien is, heb ik bomen gemaakt. Dit staat voor de levensboom. De levensboom is een symbool dat in verschillende symbolen culturen en geloven terug komt. Ik heb ervoor gekozen omdat ik het vind passen bij mijn blog.

Mijn blog heet Live the Life en de gedachte daarachter is dat je je je leven moet leven in het hier en nu. Als je dat nog niet deed, kan dat altijd nog. Je hebt altijd meer kansen om je leven om te gooien. Vandaar dus de bomen. De regenboogkleuren van de bomen vind ik mooi en daarnaast staat dit voor onder andere geluk en creatie. Dit vind ik een mooie betekenis, vandaar deze kleuren.

Met de achtergrond ben ik nog bezig. Zoals hij nu is, vind ik het niet zo mooi. Dat wordt dus nog veranderd, maar voorlopig laat ik hem even zo. Mocht je tips hebben, alle tips zijn welkom en dat kan eventueel via het reactie formulier.

Zi=oals bij de knop Social media te lezen is, heb ik ook een pagina op Facebook met Live the life. Ook deze heb ik uiteraard aangepast, zij het in iets andere kleuren.

4 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page