top of page
  • Daisy

Wat ik nog graag een keer zou willen doen in mijn leven

Zoals iedereen dingen heeft die hij of zij graag eens willen doen, geld dat ook voor mij. Hieronder een lijstje met dingen die ik nog wel eens heel graag zou willen doen

  1. Naar Amerika. Ik wil sowieso naar Miami en New York. Het lijkt me mooi om daar eens heen te gaan. Verder spreekt Amerika me gewoon aan. Geen idee waarom precies.

  2. Naar Engeland. En dan specifiek Londen en Brighton. Het lijkt me beide super om te zien. Eigenlijk vooral omdat ik er nog nooit ben geweest.

  3. Met een camper door het Zwarte Woud(Duitsland) touren voor een x aantal weken. Ik wil al naar het Zwarte Woud sinds ik er op de middelbare school van alles over heb opgezocht voor het vak Duits. Vooral de natuur en de vrijheid van deze manier van reizen spreekt me aan. Het lijkt me ook leuk om te doen nu Damian nog klein is.

  4. Een suprisetrip doen. Vooral om mij te laten verassen en ergens heen te gaan wat ik zelf niet snel zou uitzoeken en dat ik niks voor kan bereiden. Dat zal aan de ene kant een hoop vrijheid geven en veel kans om impulsief dingen te doen.

  5. Een schrijfopleiding volgen. Vooral om mijn schrijven verder te ontwikkelen. Ik wil er zo graag er beter in worden, maar ik loop aldoor op dezelfde dingen vast. Ik hoop dat met een schrijfopleiding te kunnen veranderen.

  6. In navolging van punt 5: een boek uitbrengen. Een droom die ik al heb van kleins af aan. Al sinds ik kan schrijven, schrijf ik verhalen en het lijkt me super om een boek dat ik zelf heb geschreven vast te kunnen houden. Punt is dan wel dat ik mensen stukken moet laten lezen en laten beoordelen.

  7. Misschien een beetje een foute, maar ik zou graag de Harry Potter filmstudio's willen bezoeken. Ik ben een HP fan en dit staat dan ook op mijn lijstje om te doen. Gewoon om te zien of het zoveel indruk op mij maakt.

  8. Piano leren spelen. Zeg ik ook al een paar jaar. Het is eigenlijk het enige muziekinstrument waarvan ik zeg dat ik het graag wil leren spelen. Ik heb er bewondering voor.

  9. Een rijbewijs halen. Ben er inmiddels achter dat dat toch wel makkelijk zou zijn. Zeker nu ik een kleine heb. Ben nu redelijk aan huis gekluisterd aangezien ik in de bus met de kleine man nog best wel eng vind.

  10. Misschien een verrassende: ik wil graag leren schieten. En niet alleen met een pistool, maar ook met een pijl en boog. Beide lijkt me best gaaf. Gewoon voor een keertje of als hobby. Die laatste geld vooral voor de pijl en boog.

  11. In opvolging van punt 7: ik wil de Harry Potter expo bezoeken. En ik heb nog tot 2 september... misschien maar eens tempo maken met deze, krijg alleen manlief niet mee vermoed ik.

  12. Een echt kasteel in oude staat bezoeken. Ik hou van fantasy en daar hoort een kasteel ook wel een beetje bij.

Zo, dit was mijn top 10 ehm... 12 van dingen die ik nog graag zou willen doen in mijn leven. Ben benieuwd of jullie ook dingen hebben die jullie graag zouden willen doen.

16 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page