top of page
  • Daisy

Wat staat er in mijn boekenkast 1


Ik lees graag. Sinds vandaag hebben wij een boekenkast in de woonkamer staan. Ik ben dan ook bezig geweest om deze in te richten. De komende blogs wil ik hier verder over uitweiden, dan ga ik iedere plank langs. Ik vertel wat er staat, waarom ik het er heb staan en wat ik ervan vond/vind (niet te lang).

Vandaag, in de eerste versie, begin ik met een algemeen beeld. Op de foto hiernaast is de boekenkast te zien. Dit zijn de boeken die we nu nog hebben. Veel boeken heb ik al eens weggedaan omdat ik ze niet leuk vond, ze niet meer las of er geen herinnering aan had. Inmiddels probeer ik mijn boekengekte een beetje in te palmen, maar regelmatig komt er wel weer een boek bij.

Toen ik net leerde lezen, had ik er wel wat moeite mee. Op school had ik er ook extra begeleiding voor. Met die hulp en mijn eigen interesse erin, is het goed gekomen en inmiddels lees ik veel. Ik heb een breed interesse qua lezen. Ik lees misdaad, fantasy, informatief, taalgerelateerde boeken, boeken over mijn hobby's en de boeken die ik als kind las. Ik lees dus best divers, maar heb wel voorkeuren. Vooral fantasy heeft mijn interesse.

De komende onderwerken zijn:

Wat staat er in mijn boekenkast 2: Plank één.

Wat staat er in mijn boekenkast 3: Plank twee.

Wat staat er in mijn boekenkast 4: Plank drie.

Wat staat er in mijn boekenkast 5: Plank vier.

Wat staat er in mijn boekenkast 6: Plank vijf.

Dit zal in ieder geval één keer in de week verschijnen. Natuurlijk zullen er ook andere blogs blijven verschijnen.

4 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page