top of page
  • Daisy

Bloggen

Hallo lieve mensen. Het is zowat alweer 2 jaar geleden dat ik heb geblogt. Sorry dat het zolang rustig was, ik had er niet echt de puf meer voor. Toch wil ik nu het bloggen weer oppakken.  In ieder geval 1 keer in de week. Nu eerst een update van hoe het gaat, er is namelijk veel veranderd.

Onze lieve, kleine man Damian is inmiddels niet meer zo klein. Hij is komende maand al 2,5 jaar en gaat dan naar de peuterspeelzaal. Praten doet hij nog niet(soms wat losse woordjes), maar we gaan er vanuit dat dit wel goed komt, hij begrijpt het namelijk wel, zegt soms ook woorden(of zelfs kleine zinnetjes), maar doet het gewoon niet. 

Verder moeten we volgende maand met hem naar het ziekenhuis aangezien 1 van zijn oogjes wat naar binnen trekt, valt niet heel erg op, maar we laten het wek nakijken. 

Ook was er een grotere verandering. De lieve kleine vent is niet meer alleen. Toen hij 9 maanden was, ontdekten we dat ik weer zwanger was en 17 juni 2018 is onze kleine dame, Neomi Johanna geboren.

De kleine dame wordt komende maand alweer 1 jaar! Ze staat inmiddels al rechtop, loopt overal langs en staat soms al los. Ook "praat" ze al wat meer. Zo zegt ze ja, nee en hi. Hele anders dan haar broer dus. De band tussen die twee is echt al heel leuk.

Ook wonen we nu met veel plezier in Vries waar we in een rijtjeshuis wonen in een rustige straat. Nog steeds ben ik wel een thuisblijfmama, maar ik kijk wel rond naar werk voor een paar uur, iets wat geen haast heeft. Maar ik kijk wel wat rond.

Kort gezegd zijn hier dus best veel veranderingen geweest in de afgelopen tijd. Vanaf nu komt er dan ook weer regelmatig een blog online. Blogs met dingen die zijn gebeurd in de afgelopen 2 jaar, maar ook met hoe het nu in het leven staat en gewoon leuke dingen. 

Groetjes 

Daisy

12 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page